Wat vindt u van dit artikel? - 1 Ster2 Sterren3 Sterren4 Sterren5 Sterren (4 stem, gemiddelde: 4,25 van de maximaal 5 sterren)
Loading...

Sporten in de herfst

We hebben alweer een paar mooie herfstweekenden achter de rug, maar het weer wordt met de week guurder. Probeert toch minimaal twee keer per week te sporten. Hoe blijf je gemotiveerd om toch te blijven sporten in dit jaargetijde?

1. Het maakt gelukkig!

Sporten maakt endorfine aan en dat stofje zorgt ervoor dat je je gelukkiger voelt. Of het nu buiten is of in de sportschool. Zeker tijdens korte, donkere dagen, komt het vaker voor dat we minder lekker in ons vel zitten. Sporten kan helpen om je weer fijn te voelen. Sportieve inspanning kan je zelfs zo’n gelukzalig moment bezorgen, dat je het gevoel hebt in een roes te verkeren :-).

2. Maak je eigen sportschooltje aan huis

Heb jij geen zin om door de kou naar je training te fietsen? Maak dan je eigen sportschooltje binnenshuis. Dat betekent niet dat je meteen een hele kamer moet vol zetten met een hometrainer, een roeiapparaat en een loopband. Met een springtouw, een setje gewichtjes en een bal kun je bijvoorbeeld al een heel gevarieerde training doen.

3. Gebruik de trap voor je Work-out

Ook als je de trap gebruikt voor je training hoef je de deur niet uit. Het is dan zelfs niet nodig om fitnessattributen te kopen. Ga steppen op de onderste trede en ren tussendoor ook een paar keer naar boven en weer naar beneden voor een gevarieerde training.

Uiteraard ben je ook van harte welkom voor een Work-Out of een personal training in de club!

Sportieve groet van jullie trainer,

Richard

www.workoutvelsen.nl

Deel dit bericht op

Lees ook

» Bureaustoel Nuance speciaal voor vrouwen
» Drie tips die u zeker moet doen in de Franse Pyreneeën
» Altijd maar weer dat buikje…
» Heliolympics Wintereditie 2018
» Zwangerschapszwemmen in De Heerenduinen
Redactie

01-10-2018 om 9:04

Tags: , ,


Reageren op dit artikel